GY.I.K

  1. Irodai ügyintézés hogyan lehetséges?
  2. Személyes áruátvétel hogyan lehetséges?
  3. Melyek a kereskedelmi feltételek?
  4. Hogyan történik a garanciális ügyek kezelése?
  5. Melyek az alapvető adatok ajánlatkérésnél?
  6. Évzáró ünnepek során hogyan tart nyitva az iroda?
  7. Milyen háttér támogatást biztosítanak a forgalmazott termékekhez?


. Irodai ügyintézés hogyan lehetséges?

Kereskedelmi irodánk H- 6000 Kecskemét Rezgő utca 2 szám alatt található

Ügyfélfogadási időpont : munkanapokon 8-17-ig

Keretszerződött partnereink részére mobil elérhetőségeinken 0-24 órában rendelkezésre állunk.

.  Személyes áruátvétel hogyan lehetséges?

Cégünk központi irodája Kecskemét Rezgő utca 2 szám alatt található, nyitvatartási időben ( munkanapokon 8-17-ig) előre egyeztetett időpontban az áru átvehető. Külön megbeszélés esetén ettől eltérő időpont is megoldható

.  Melyek a kereskedelmi feltételek?

Cégünk alap kereskedelemi feltételeit ÁSZF-ünk tartalmazza. ÁSZF-ben foglaltaktól eltérni csak külön megkötött írásos megegyeszés esetén térünk el  

. Hogyan történik a garanciális ügyek kezelése?

Cégünk ISO9001 Minőségíránytíási rendszert működtet, ennek megfelelően rendelkezünk eljárásrenddel garanciális bejelentések kezelésére.

Minden esetben kérjük írásban bejelenteni a jelentkezett hibát az alábbi adatok megadásával ( info@volvarber.hu )

  • Ügylet megrendelői azonosítója
  • Ügylet Volvarber azonostíőja ( pl. VVB-xxx vagy KIV-xxx)
  • Megrendelő kapcsolattartója és elérhetőségi adatai
  • jelentkezett probléma részletes leírása, ha lehet fényképpel megtámogatva

A beérkezett bejelentés reklamációs adatlapon kerül rögzítésre, az adatlap tartalmazza a kivizsgálás összes lépésének főbb információit.

A bejelentett garanciális igényt kivizsgáljuk és jogosság esetén haladéktalanul megkezdjük a hiba elhárítását.

Nem jogos igény esetén minden esetben ügyféllel közösen optimális megoldást keresünk a probléma megoldására.

További kérdés, kérés estén kérjük vegye fel kapcsolatot cégünk Minőségügyi megbízatottjával  ( Honti Attila)

. Melyek az alapvető adatok ajánlatkérésnél?

Alapvető adatok termékenként eltérnek, kiemelt termékek esetében az ajánlatosadhoz szükséges kapcsolattartói adatok kívül megadandó információkat ajánlatkérőadatlapon foglaltuk össze:

  • Szerelvény ajánlatkérő adatlap
  • Elektromos meghajtó ajánlatkérő adatlap
  • FLUID meghajtó ajánlatkérő adatlap ( pneumatikus, hidraulikus stb.)


Évzáró ünnepek során hogyan tart nyitva az iroda?

Eddigi gyakorlatunk szerint december 20.-ka környékén teljesen zárva tart az iroda, ügyeletet mobil elérhetőségeinken biztosítunk.

Aktív kiszállítások ügyintézése folyamatos. 

Milyen háttér támogatást biztosítanak a forgalmazott termékekhez?

Cégünk kereskedelmi egységén túl szerviz csoporttal rendelkezik. Ennek megfelelően az alábbi háttér-szolgáltatásokat nyújtjuk forgalmazott termékeinkhez:

  • alkatrész utánpótlás
  • garanciális szolgáltatások
  • beüzemelés
  • javítás
  • felülvizsgálat/karbantartás
  • motoros meghajtó esetében megsemmisítés/feldolgozás

Volvarber Kft.